• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 22 آبان 1399
کد مطلب : 115527
+
-

با مردم/  قیمت مرغ در بازار بالاتر از مصوب است

درحالی‌که مسئولان اعلام می‌کنند قیمت مرغ 20هزار تومان یا مثلا چیزی در این محدوده است، فروشندگان مرغ را از 22تا 30هزار تومان می‌فروشند و توجهی به این مصوبات ندارد. علت را هم گرانی نهاده‌های دامی و خوراک مرغ می‌دانند و اگر اعتراض کنیم می‌گویند واجب نیست که بخرید. این است برنامه‌ریزی ستاد تنظیم بازار و برخورد با گرانفروشان و...؟
یحیوی از تهران 

   کسبه بازارچه ساحلی دیلم همچنان بیکار
بعد از حادثه آتش‌سوزی بازارچه ساحلی دیلم وعده‌های زیادی به کسبه این بازار داده شد که تاکنون یک مورد آن هم عمل نشده است. اگر حداقل زمین در اختیار کاسبان آسیب دیده بگذارند قدم اولیه را برداشته‌اند و می‌توان به بازگشت به کسب و کار امیدوار بود. آیا این زیبنده است که در پایتخت انرژی ایران موضوعی به این سادگی این همه معطل بماند؟
عالیون از بوشهر

  تخفیف‌های صوری به مردم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
قیمت درج شده روی کالاهای عرضه شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از بیرون بیشتر است و در زمان صدور فاکتور و حساب کردن با وجود تخفیف‌هایی که مثلا ارائه می‌کنند و دائم در حال تبلیغ آن هستند، باز هم کالا را با قیمت بالاتری می‌خریم. فریادرسی بابت این تقلب و کم‌فروشی و کلاهبرداری هست؟
رضایت ازتهران

  زمین مسکن ملی بجنورد مناسب نیست
زمینی که توسط شهرداری برای اجرای طرح مسکن ملی در بجنورد اختصاص یافته است مناسب نیست و عدم‌توافق بین شهرداری و وزارت راه و شهرسازی مردمی را که با هزار امید قرار است در این طرح مشارکت کنند، ناامید می‌کند. از سویی زمین ‌مورد مناقشه در محل شهرک فرهنگیان بجنورد که اکنون محل دپوی نخاله‌های ساختمانی است و هماهنگی‌های لازم هم برای تملک این زمین برای فرهنگیان از قبل انجام شده بود.
یوسفی از بجنورد

   چگونه در این شرایط مجوز افتتاح رستوران می‌دهند
چندی پیش در خیابانی نزدیک محلمان بنری بزرگ برای افتتاح شعبه جدیدی از یک رستوران نصب شده بود و از مردم دعوت کرده بود که روز 28آبان در افتتاحیه باشند و غذای تخفیف دار مهمان آن رستوران شوند. واقعا در این شرایط چه‌کسی مجوز افتتاح رستوران صادر می‌کند و چه‌کسی مسئول نظارت بر اینگونه عملکردهای شهروند ستیزانه و غیربهداشتی است.
سیدپور از تهران 

  کاخ شهرستانک به حال خود رها شده است
از 2 سال قبل که کاخ ناصری در روستای شهرستانک واقع در شهرستان آسارا به بخش خصوصی واگذار شد تا مرمت و بازسازی شود، وضعیت این کاخ 142ساله وخیم‌تر شد. برخی می‌گویند زمین‌داران روستا مخالف طرح هستتند و عده‌ای مسائل دیگری را مطرح می‌کنند اما هر چه هست اکنون دیواره‌ها و سقف این کاخ ییلاقی ریخته و هر روز وضع بدتر می‌شود. از مسئولان وزارت میراث فرهنگی تقاضای رسیدگی فوری داریم.
میرزایی از جاده چالوس کرج 

  اینترنت ضعیف در شهرستان خلخال
سرعت اینترنت در شهرستان خلخال بسیار ضعیف و در بعضی موارد کاملا قطع است؛ در شرایطی که دانش‌آموزان و دانشجویان مجبور به تحصیل آنلا‌ین هستند. در این شرایط و هوای سرد بچه‌ها به ارتفاعات اطراف می‌روند تا بتوانند به شبکه وصل شده و درس خود را دنبال‌کنند.
محدثی از روستای کهران خلخال

  مسئولان اعتماد مردم را کشته‌اند
مسئولان با چند اقدام عجیب بورس را به حال احتضار کشاندند و اکنون به جای اینکه وارد عمل شوند تماشاچی شده‌اند. آزادسازی 60درصد سهام عدالت کم بود که تغییر نرخ بهره بین بانکی از 8به 23درصد را به آن افزودند و شوک‌های عجیبی در زمینه قیمت‌گذاری‌های دستوری به جامعه و اقتصاد کشور وارد می‌کنند. در این شرایط بحران اقتصادی تا کی‌می‌خواهند به این روش‌های غلط ادامه دهند و چه‌کسی خسارت مردم را می‌دهد. 
یگانه یار از تهران
 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید